Πολλοί κορυφαίοι κατασκευαστές πρώτης τοποθέτησης (OE) επιλέγουν εξαρτήματα κορυφαίας ποιότητας της BERU για τα οχήματά τους και τα συστήματα της αυτοκίνησης. Τα μπουζί, οι προθερμαντήρες, οι πολλαπλασιαστές και τα πηνία ανάφλεξης, τα καλώδια ανάφλεξης και οι αισθητήρες, παράγονται πάντα ακολουθώντας τα ίδια αυστηρά πρότυπα ποιότητας της πρώτης τοποθέτησης (OE).
Βασιστείτε στην πιστοποίηση της πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)
Οι μηχανικοί της BERU διαθέτουν την εξειδίκευση για την ανάπτυξη λύσεων στον τομέα της ανάφλεξης και της κρύας εκκίνησης πετρελαίου ακόμα και για τις πλέον απαιτητικές περιπτώσεις. Προσφέρoνται καινοτόμες τεχνολογίες που αποσκοπούν στην επίλυση προβλημάτων, τη διευκόλυνση της τοποθέτησης ή τη βελτίωση των επιδόσεων του οχήματος. Χάρη στην πιστοποίηση πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ) της BERU, αναπτύσσονται νέα προϊόντα σε επίπεδο πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ), τα οποία διατίθενται επίσης στην αγορά του aftermarket.
Για το πλήθος των διαφόρων κινητήρων και σκοπών χρήσης, η εταιρεία BERU παρέχει μία μεγάλη σειρά ποιοτικών μπουζί με την επωνυμία προϊόντος BERU Ultra, τα οποία εγκαθίστανται επίσης συχνά ως εξοπλισμός Πρώτης Τοποθέτησης (ΟΕ) .
Κατ' αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται υψηλό επίπεδο ποιότητας και καινοτόμος τεχνολογία.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Βέλτιστη και φιλική προς το περιβάλλον καύση: εξοικονομεί βενζίνη και προστατεύει τον καταλύτη
Αξιόπιστη ανάφλεξη υπό όλες τις συνθήκες λειτουργίας
Μακρά διάρκεια ζωής, υψηλή ασφάλεια
Δοκιμασμένα υλικά: ηλεκτρόδιο γείωσης και μεσαίο ηλεκτρόδιο δύο υλικών με επινικελωμένο πυρήνα χαλκού, προσαρμοσμένα ειδικά στο σκοπό χρήσης
Εκδόσεις αντίστοιχες της Πρώτης Τοποθέτησης (ΟΕ).
Ο αισθητήρας λάμδα είναι ένας αισθητήρας που χρησιμοποιείται σε βενζινοκινητήρες με τριοδικό καταλύτη για την τήρηση ή την επίτευξη των χαμηλών τιμών εκπομπής που επιβάλλει σήμερα η νομοθεσία, καθώς και για την εκμετάλλευση της ισχύος του κινητήρα και τη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου.
Οι αισθητήρες λάμδα είναι φθαρτά εξαρτήματα, η λειτουργία των οποίων πρέπει να ελέγχεται τακτικά. Πρέπει να αντικαθίστανται ύστερα από διανυθείσα χιλιομετρική απόσταση 60.000 έως 80.000 km — διαφορετικά υπάρχει κίνδυνος αύξησης της κατανάλωσης καυσίμου, μεταβολής της συμπεριφοράς κατά την οδήγηση, αύξησης των εκπομπών ρύπων και υποβάθμισης της απόδοσης του κινητήρα!
Η εταιρεία BERU διαθέτει ένα εκτενές πρόγραμμα αισθητήρων λάμδα που περιλαμβάνει συνολικά 165 τύπους. Με το πρόγραμμα αυτό παρέχεται η δυνατότητα εξοπλισμού άνω των 3.000 οχημάτων — δηλ.σχεδόν ολόκληρου του ευρωπαϊκού στόλου οχημάτων!
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Με σήμα ελέγχου της υπηρεσίας τεχνικών ελέγχων TÜV και γενική άδεια λειτουργίας (ABE) της γερμανικής Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Οδικής Κυκλοφορίας
Κεραμικό στοιχείο μέτρησης από οξείδιο ζιρκονίου
Ηλεκτρόδια και επαφές με διαπερατή από οξυγόνο επίστρωση πλατίνας
Εκδόσεις για συγκεκριμένα οχήματα, αντίστοιχες της Πρώτης Τοποθέτησης (ΟΕ)
Εξειδικευμένη αντικατάσταση χάρη στους γνήσιους συνδετήρες
Απλή εγκατάσταση που δεν απαιτεί άλλα παρελκόμενα/εξαρτήματα προσαρμογέα
Συνοδεύονται από απλές οδηγίες εγκατάστασης
Μακρά διάρκεια ζωής χάρη στα υψηλής ποιότητας υλικά.
Μετά από 150 χρόνια εφαρμογής του κλασικού αναφλεκτήρα, η ανάπτυξη νέων μικροσκοπικών και αποδοτικών λέιζερ θα μπορούσε ενδεχομένως να σηματοδοτήσει το ξεκίνημα μιας νέας εποχής στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Επανάσταση στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας θα μπορούσε να φέρει μια νέα τεχνολογία ανάφλεξης του κινητήρα που βασίζεται σε λέιζερ, σύμφωνα με ρουμάνους και ιάπωνες ειδικούς.
Η ευρηματική ιδέα των επιστημόνων αφορά στη χρήση φθηνών λέιζερ για την ανάφλεξη του μείγματος καύσιμου-αέρα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Όπως αναφέρουν οι επινοητές της μάλιστα, η συγκεκριμένη τεχνολογία θα μπορούσε ενδεχομένως να αποτελέσει μια πιο οικολογική προσέγγιση συγκριτικά με τους υπάρχοντες αναφλεκτήρες.
Ως γνωστόν, το μπουζί που χρησιμοποιείται για την ανάφλεξη κινητήρων μέσω σπινθήρα υφίσταται φθορές και συγκεκριμένα διάβρωση του μετάλλου του με την πάροδο των ετών.
Παρά το γεγονός ότι μέχρι σήμερα αρκετοί ήταν εκείνοι που είχαν προσπαθήσει να το αντικαταστήσουν με λέιζερ, δεν είχαν ωστόσο καταφέρει να αναπτύξουν μια τεχνολογία που να προσφέρει σταθερό αποτέλεσμα.
«Κατά το παρελθόν, τα λέιζερ που πληρούσαν τις επιθυμητές προδιαγραφές περιορίζονταν σε ερευνητικό επίπεδο καθώς ήταν ογκώδη, ανεπαρκή και ασταθή» αναφέρει χαρακτηριστικά ο ιάπωνας ερευνητής Τακουνόρι Ταΐρα από τα Εθνικά Ινστιτούτα Φυσικών Επιστημών στο Οκαζάκι.
Λέιζερ σε ρόλο αναφλεκτήρα.
Τώρα όμως οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα σύστημα ικανό να εστιάζει δύο ή περισσότερες δέσμες ακτίνων λέιζερ σε διάφορα σημεία των κυλίνδρων του κινητήρα. Κάτι τέτοιο, ισχυρίζονται, επιτυγχάνει μόνιμη απόδοση ως προς την ανάφλεξη ενώ παράλληλα αποτρέπει τη διάβρωση.
Η ομάδα των ειδικών ανέπτυξε ανθεκτικά «κεραμικά» λέιζερ με μέγεθος παρόμοιο με εκείνο των κυλίνδρων των συμβατικών αναφλεκτήρων, ικανά να αντέχουν στις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Στην παρούσα φάση, οι επιστήμονες βρίσκονται ήδη σε συνομιλίες με τη γνωστή ιαπωνική εταιρεία εξαρτημάτων αυτοκινήτων Denso για την εμπορευματοποίηση της πολλά υποσχόμενης τεχνολογίας.